donderdag 15 mei 2014

Auw!!!

Na drie dagen stilte, ging ik vandaag nog eens een mega inspanning doen om dat te compenseren. Maar ik zit hier op dit moment dubbelgeplooid van de krampen dus 't zal toch maar een mini-berichtje worden. Over die krampen dan maar ineens, awoe! Want ik ben niet alleen, ook Juul is aan 't afzien. En dan begint het hè, graven in mijn geheugen: wat heb ik allemaal gegeten en gedronken? Waar kan hij niet tegen? Waar kan ik niet tegen? Zucht... Veel meer dan wachten, zit er helaas niet op. Wachten tot de lucht eruitkomt, langs boven of langs onder. Vooral langs onder. Onze buikjes maken hetzelfde geluid: broebelen, borrelen, en af en toe een stevige scheet. Hij valt gelukkig wel te troosten aan de borst, maar ik moet het uitzitten vrees ik :(

Om toch een beetje vrolijk af te sluiten een paar leuke foto's: daarstraks mijn vier mannen eens naast elkaar op de zetel gekregen. Poseren, daar zijn ze een ramp in. Als ik vraag om te lachen, roepen ze gewoon in koor: "hiiiiiiiiieeeeee".
En dan krijgt ge zoiets, haha!




Geen opmerkingen: