donderdag 22 mei 2014

Een bril!!!

Jawel, de nieuwe bril is aangekomen! En uitgebreid getest, én goedgekeurd! We zijn mee met de mode, dus 't is een groter exemplaar geworden. De glazen zijn exact dubbel zo groot als de vorige, dus het is wel efkes wennen. Maar schérp dat ik weer zie, schérp!!! Bij de vorige bril was de beschermlaag het aan het begeven, dus ik keek door die plekken, waarschijnlijk niet heel erg gezond... Maar ja, zo ne nieuwen bril kost schan-dá-lig véél geld! Ge wilt niet weten hoeveel eurokes er op mijne neus staan, amai! Soit, als hij even lang meegaat als het vorige exemplaar, dan valt het nog wel mee ;)
Ik hoop in elk geval dat ons jongens niet de kwaliteit van mijn ogen geërfd hebben. Ik ben heel blij dat ze mijn schone blauwe kijkers hebben én uiteraard ook de lange wimpers, maar het brilletje zou ik hen toch liefst besparen!


Eén van dees dagen volgt er wel eens een foto met de bril op de juiste plaats, maar op dit late uur heb ik geen zin in een poseersessie. Laten we eerlijk zijn, niemand zit te wachten op ne foto van Kim met een gezicht van ik-wil-in-mijn-bed.

En wat dat plakkertje daar doet? Da's leesvoer voor binnenkort! Iets met een goeie daad. Eens scout, altijd scout, of zoiets. Maar dan zonder de scouts. En nu moet ik écht gaan slapen, want er komt niks zinnigs meer uit, slaaplekker!

Geen opmerkingen: