woensdag 7 mei 2014

Vier??????

Het blijft de standaard reactie als mensen die mij niet kennen, vragen hoeveel kindjes ik heb. De bijhorende blik is er meestal eentje van ongeloof, "gij-zijt-zot" en medelijden tegelijk, en als ik geluk heb zit er wel al eens een spatje bewondering bij ook :)
Ik weet niet goed wat mensen zich voorstellen bij vier kleine kabouters in huis, maar ik vind het geweldig goed meevallen. Een beetje druk soms, dat wel, maar de woensdagnamiddag is nu bijna om en ik ben nog geen enkel grijs haar rijker. Juul heeft het grootste stuk flink geslapen, Tijn en Nils hebben "soep" gemaakt, Kobe heeft vooral in de zetel gehangen en de cd's van het Geluidshuis beluisterd, de playmobil 1-2-3 ligt verspreid over heel de living, Tijn is druk in de weer met een windel (hij heeft al zijn nek, zijn beide voeten en zijn buik gebroken, ocharme!),...

Enkele sfeerbeelden...








Geen opmerkingen: